Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Toedeloe

Snik,snik, de laatste dag hier in Taba

We hebben vanmorgen nog meer mooiere snurkel plaatsjes gevonden en een Morene van 150cm gezien, die heel geliefd was bij de andere visjes want ik kon hem bijna niet op de foto krijgen zovel vis zwom ervoor. Ook mooie doopfont schelpen en soft koralen gezien en een stelletje dat eitjes had, tegen gekomen. Dat cameraatje is echt het einde hoor, prachtige foto’s!!!!!!

We hebben vandaag bijgeboekt tot 16.00 uur ($20) lekker hoor niks haasten en dan boven wachten,,,,, lekker op de kamer tot het tijd is. Het was vanmorgen licht bewolkt maar toch warm, nu weer zonnig zoals we het hier kennen.
Oh,ja Mo had een rolletje koekjes gekocht en er een paar buiten gegeten, toen we ‘s avonds binnen zaten lustte ze er nog wel een, maar na een schreeuw en een run naar de badkamer spuwde ze hem snel uit en bleek het rolletje vol mieren te zitten, ik mocht niet eens lachen flauw hoor......!!!#$%^&
Vannacht gestruikeld over de krokodil en na een kort gevecht is hij overleden, nou ja we gaan toch naar huis!! We gaan inpakken en wegwezen, toedeloe en de prut tot in het kikkerland!

JaMo

Wil

Ohh juck ik kan mezelf wel indenken dat ze DAT zo snel mogelijk uit haar mond wilde hebben :)).

Het was weer geweldig om zo samen met jullie in Taba te zijn. De foto's zijn echt TOPPIE dus die camera houden we erin :). Hele goeie reis terug en we spreken elkaar snel.
Dikke kus, Wil xxx

Erna

Ja zo'n weekje gaat snel zeg. Waswel weer erg leuk om de foto's en reisverhalen te lezen :))

Oh bah bah bah mieren in je mond....moet er niet aan denken zeg!

Nou goede reis terug en we horen wel weer als jullie bruin en heelhuids aangekomen zijn!
Liefs Ernaatje

Guido

Leuk, leuk! Mooie foto's.. een weekje is kort, dat vond ik een jaar geleden ook al ;)

alvast welkom terug! ;)

Groetjes,
Guido

moos

Ach dan ga je gewoon nog een keer

Liesbeth

Wij poetsen het groen hier vast van onze gezichten... ik wik ook!!!! wat ziet het er allemaal super uit zeg. Hele goede terugreis en dan... nagenieten maar!

Liefs,
Liesbeth

hetty

Leuke foto serie hebben jullie weer gestuurd.
Vind het heel leuk om jullie te volgen.
Geniet nog even lekker na.

Gr. hetty