Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Sneeuwpracht in Aken

Guten Tag alle! :)

Even een updateje van onze site vanuit Aken. We wilden eigenlijk naar Jan z'n zus in Freiburg maar daar zou te veel sneeuw liggen, en dan heb je winterbanden om je auto nodig. Dat is verplicht in Duitsland. Nou dat leek ons wat prijzig, en in mei komt het zus ook beter uit dus dan wat dichterbij huis gebleven, in Aken. Via Marktplaats (ja ja ha ha ha) een goedkoop onderkomen gevonden (het busje leek ons wat klein en koud mid-winter) en wij op pad. Hartstikke leuk, vlakbij het drielandenpunt, dus we hebben in België, Duitsland en Nederland getourd.

Alleen....in Nederland nog geen sneeuw te zien maar ja hoor in Duitsland net de grens over bergen sneeuw! ERG mooi maar ooops, zonder winterbanden. Toch maar lekker getourd, tja wat moet je anders ;-)) en de wegen waren netjes schoon dus wat dat betreft kon het best. We hebben ons dus goed vermaakt, veel uitgeslapen, rondgereden, Wienerschnitsels gegeten en 's avonds een dvdtje in de laptop (een paar lekkere moorden, Frost en Morse enzo) heerlijk hoor! :-)

Liebe Grusse Jan & Monique

Reacties

Reacties

Erna

Nou zeg wat een winterlandschap! Prachtig hoor. Lekker dat jullie er even tussenuit konden met z'n tweeen, ik kijk ook al uit naar m'n vrije weekje!

Liefs Erna

Guido

Mooi hoor! Wel gewaagd hoor, zo'n illegale tour door de sneeuw... :D

Tof dat jullie het zo fijn hadden!

Liefs, JeZoon

andre

Ik vind winterbanden ontzettend belangrijk. Ik reed eerst gewoon op zomerbanden in de winter(onverstandig ja), en door de lange rem afstanden had ik ook een aanrijding. Dus nu maak ik nooit meer de fout, winterbanden hoeven ook niet duur te zijn Ik had van mij goedkoop onlie besteld bij https://www.bandenconcurrent.nl/winterbanden/

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!