Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Raar dagje

Raar dagje

Het was maar een vreemd dagje. Gelukkig knapt Jan nu wat op, geen ge-ren naar de wc meer maar hij heeft de hele dag op bed gelegen. Het Egyptisch gevaar had hem in z’n greep, en geloof me die is vrij gemeen. Immodium, wat je in Nederland neemt na een run naar het toilet die niet vanzelf stopt, schijnt niet afdoende te zijn hier, dus Mo naar de Pharmacy, net buiten het hotel, waar ze Antinal haalde. Onder andere, ook een andere pil die met wat speurwerk op internet verschrikt in de vuilnisbak belandde; erger dan de kwaal en in Europa uit de handel.

Surprised
Antinal staat echter goed aangeschreven, een paardenmiddel, soort antibiotica. In theorie kuur afmaken, in de praktijk luidt het advies: innemen tot het over is en bewaren voor een volgende trip. Phew, gelukkig het helpt Jan, samen met zakjes glucose/zout, mineraalwater en uuuuuren slaap komt het buikje tot rust. Nog een meevaller dat ie zich verder niet beroerd voelde, hij is er eigenlijk nagenoeg slapend doorheen gekomen.

Mo was een ander verhaal; alleen op stap als vrouw, in Egypte, is een avontuur op zich. In de eetzaal vroegen ze trouwens wel meerdere keren waar ‘onze grote vriend’ toch was, en ik moest Jan maar sterkte wensen en beterschap, dat was lief. Verder werd ik vreselijk in de watten gelegd, van ‘you’re so beautiful’ (ik had duidelijk mijn leeftijd niet genoemd ha ha), tot ‘what’s your email adres, I want to keep in touch’ aan toe. Morgen moet Jan weer mee hoor!!!! ☺

Hopelijk met jullie alles goed, we hebben BVN op de tv en het weer in Holland ziet er lekker uit, geniet ze van het weekend!!!

Laughing

Liefs, JaMo

Guido

Aah, arme pappie, veeeeeeeel beterschap! Hopelijk gaat het snel beter, want een week is al zo kort!
En mijn mams heeft de hele dag chance, dat is wel erg grappig :D

Liefs,
JeZoon

Wil

Och die arme Jan, hopelijk is het nu al een stuk beter met je. En Mo, het lijkt me best vreemd hoor om daar alleen op stap te zijn.

Hopelijk krijg jij het ook niet Mo en hebben jullie nu nog een paar heerlijke daagjes.

Erna

He vervelend zeg ziek zijn in je vakantie. Heel veel beterschap hoor Jan. Hopelijk knap je snel weer op want Monique alleen op stap laten gaan is geen goed plan zo te horen! ;))

JaMo

Jullie beterschapswensen hebben goed geholpen hoor! Vandaag kon Jan weer mee naar de eetzaal, wel zo gezellig. We zijn zo blij dat hij weer beter is! :))) Natuurlijk ook weer 'gesnurkeld' sjonge wat was het weer een PRACHT in zee!!! Kortom, super genieten :D
XX veel liefs Jamo

Meta

Guido, het is "sjans". Chance vul je in bij Yatzee! hahaha

Fijn om te horen dat het met paps weer beter gaat.

X Meta

moos

zie dat ik wat gemist heb en dat jullie weer op reis zijn, veel plezier

Jamo

Ja Moos, het is ongelofelijk ;-) Voor jou heeeeeel veel sterkte en beterschap hoor!!!

Dineke

Je zou haast denken dat je met dit fototoestel alleen foto's onderwater kan maken.Ze zijn wel erg mooi.
Vervelend dat Jan ziek is, van harte beterschap, hopelijk kan hij ook weer snel onderwater.

Dineke