Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

60 jaren

Jezus en GOD z’n almachtige vader, als ik met 60 jaar terug denk aan toen ik jong was, in het stenen tijdperk, en hoorde dat iemand 60 jaar was dacht ik nou opa jou tijd zit er wel op .... Dat hoop ik nu toch niet meer!!!!!!!!!!!!!
Maar alle gekheid op een stokie allemaal hartelijk bedankt voor de goede wensen en de leuke mailtjes en smsjes die ik gekregen heb

Cool
Laughing

Het nieuwe fototoestel hebben we vandaag uitgeprobeerd en werkt geweldig! De eerste keer weer onder water met het snorkeltje op ging weer eens niet goed, want de stoppeltjes moesten er eerst vanaf gekrabt worden, en dat waren we nog vergeten; toen ging het wel!!!!

Surprised

Een fooitje aan het schoonmaakpersoneel kan een boel emoties en creativiteit bij hen losmaken!! Toen we na het ontbijt terug kwamen op een schone kamer werden we verrast door dit romantisch gebaar!!!!!
Laughing

Vandaag gepoogd om een fles wijn voor op de kamer te scoren maar dat is niet gelukt, wel zijn we lekker wezen wandelen (dat IK dat nog eens zou zeggen) en daarbij een kleine kudde kamelen die hier in het wild lopen tegen gekomen erg leuk (zie foto’s)
Vanavond lekker gegeten al was het er erg druk, we hebben dan ook besloten later te gaan eten de volgende dagen. Nu gaan we er nog een rustige avond van maken saam dus gegroet uit EGYPTE

Cool


JaMo

Reacties

Reacties

Guido

Tof, tof, tof! :D

Dineke & Arthur

We dachten dat jullie eindelijk droog achter jullie oren waren, maar zo te zien brengen jullie de 2e 60 jaar voornamelijk onder water door.

Erna

Wat voor fooien geven jullie ;0) Wel heel erg leuk gedaan van ze. Is het erg warm daar trouwens? Krijg ook zin in een duik als ik jullie zo hoor!
XXX Erna

NaasteBuur

Gaaf hoor die onderwateropname. Dat smaakt naar veel méér! Nog hartelijk gefeliciteerd met Jan's verjaardag. Voor ons ook een gedenkwaardige verjaardag zonder oogstfeest. Heel veel duikplezier gewenst. FzM

Erna

Ik zat op het kaartje te neuzen en zie dat jullie echt op de grens van israel zitten. Leuk om te zien waar jullie zitten op de wereldbol ;))

Paull

ben ik de enige die die duikboot aan de oppervlakte ziet liggen...!?!...wel een verrekt klein periscoopje;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!