Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Jarige Job in Taba

HIEP HIEP HOERAAAAAAA VOOR JAN!!!!!!! ☺ 60 ja ECHT WAAR....60

We zijn aangekomen in Egypte na een prima reis, voor ons gevoel een HEEL korte vliegtocht (4 en een half uur) want tja na de 2x 12 naar NZ maak je ons niet meer bang! We zitten nu lekker op de kamer te proosten op Jan. Hij heeft het leuke fototoestelletje dat je zo maar onder water kan dompelen gehad

Eerste foto met het nieuwe duiklustige cameraatje ... nu nog op het droge (Olympus 1030)

En een boekje: ‘de VOORDELEN van het ouder worden’ We hebben al een hoop schik gehad, zijn op blz. 23 en zullen elke dag een aantal pagina’s voorlezen aan elkaar zodat de voordelen goed het brein in kunnen dringen. Een greep: ‘verkoop je juwelen, je kinderen verkopen ze anders toch voordat je goed en wel koud bent ;-)))’ en ook ‘maak al je geld op (bv aan reisjes naar verre landen), sterker nog, geniet volop zolang je leeft en laat je kinderen berooid achter’ (achteraf gezien is dit misschien niet zo’n erg kind-vriendelijk boekje?!! ;-) Jan vond ook leuk: het voordeel van ouder worden is dat je je eigen verjaardag kado kan kopen. En schaf vooral een goedkope doodskist aan; het is meestal het duurste meubelstuk dat ooit gekocht wordt en dat is toch zonde!!!!!

Het FEESTVARKEN
Laughing

Vorig jaar zaten we in het midden van de rode zee, en zei Mo nu in het bovenste puntje van ‘het kanaal’ Jan moest lachen om die term en vond dat ze het ‘kanaal’ dan maar eens over moest zwemmen!

Wink
We zijn al even het strand opgelopen, geen 150 treden deze keer maar vanuit je kamer loop je er gewoon zo heen! Het is hier dus prachtig, als we het zo in het donker proberen te bekijken, morgenochtend zullen we het verder onderzoeken en gewapend met snorkeltje de vissen hier de stuipen op het lijf gaan jagen!!!

Voor nu, PROOST op Jan, ik heb hem van jullie allemaal gekust en hem vele leuke gezellige gelukkige gezonde jaren gewenst!!!!!!!!! ☺ ☺

Veel liefs JaMo

Wil

Ohhh dus jullie zijn WEER weg...jeeeeee bofkonten. Nou Jan van Harte en nog HEEEEEEL VEEEEEEEL gezonde en gelukkige jaren erbij hoor. Met deze voortgang....lekker veel op vakantie....zal dat vast wel lukken. Veel plezier daar.
Dikke kus Wil XXX

meta

Hey lieve ouwe papsie!
Gefeliciteerd met wederom een mijlpaal richting ouderdom! ;-)
Ik hoop dat jullie het heerlijk naar jullie zin hebben, maar daar twijfel ik eigenlijk ook niet aan. Één geruststelling; het is hier echt hondenweer, dus dat moet een extra lekker gevoel geven daar in het zonnige egypte. Doe ze onder water de groeten van ons. Een hele fijne dag vandaag.

Dikke kus, Meta

Joyce

He die Jan en Monique

Geniet lekker van deze vakantie, en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!

Gerard en Joyce

Syllie

Gefeliciteerd!!! Ik voel me wel een beetje beroofd; al die juwelen! -(: Ja doe marti-blub de groeten...

Tabé

Arthur en Dineke

Hoi Jan,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren. Wij wensen jullie een prettige vakantie en veel plezier daar.

Groetjes Arthur en Dineke

Robert Jacobs

He Jan,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Jammer dat het jaarlijkse oogstfeestje niet door kon gaan, maar nu hebben de jongens tenminste genoeg te doen om ze van straat te houden.

Geinig (let op! uitgesproken met een zaggte G) cameraatje! Leuk verjaardags kado ook! Ben benieuwd hoeveel haaien je er mee kunt schieten :)

Goeie vakantie en een fijne verjaardag!

groetjes
Robert

Erna

Nou nog van Harte gefeliciteerd hoor Jan :0) Jullie proosten er daar maar lekker op los! En ga zo even kijken naar de fotootjes! Ik verwacht vissen, vissen en wat vissen ;))
Trouwens wat is het druk hier LOL!
Dikke kus Ernaatje.