Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Hilversum

Hello hello, there we go again...

Frown

We hebben lekker uitgeslapen vanmorgen en zelfs het ontbijt overgeslagen. We hadden de kamer toch tot 17.00 uur dus nog lekker even een serietje gekeken en toen het laatste gepakt in de nieuwe koffers en naar beneden gebracht, de mannetjes kwamen al op ons af rennen om de zware koffers over te nemen en die regelden ook een grotere teksi voor 20.30 om ons naar KLIA te brengen en maar voor 120 RM, toen we aankwamen betaalden we 200 RM zwart!

Surprised

We hadden nog een paar uurtjes dus “TEKSI” en daar gingen we weer KL in, het bleek dat de mall die we gisteren bezocht hadden toch het gezelligst was en dus hebben we daar de meeste tijd rondgeslenterd en dat was erg leuk. Wel weer van alles gekocht terwijl we gisteren al tegen elkaar zeiden dat we zat hadden. Jan kwam helemaal in de kindertijd terug en werd verliefd op een afstand bestuurde helikopter en het werd nog erger want om de hoek kwam hij een heel klein helietje tegen en dacht dat kan nooit vliegen MAAR ja hoor net zo makkelijk....

Laughing
Het bleef daar niet bij ook de t-shirtjes petjes, zelfs horloges en ander goed bedoelde rommel werd ingekocht, we hadden toch ruimte over in de koffers.
Wink

Van al dat lopen krijg je moeie voeten maar vooral DORST dus op jacht naar een koel biertje, dit bleek in deze HALAL centra niet te koop dus naar buiten en dat valt nog niet mee bij deze reuze winkels, waaaar is de exit??? Buiten een gezellie terrasje met veel verkoeling gevonden en wij bestellen twee biertjes maar de bediende deed maar vreemd met wijzen en bla bla nou oke breng maar zeiden wij en daar kwam een reuze kan met twee glazen... lekker hoor, we hebben daar nog een aardig tijdje gezeten en gekeken naar al die vreemde mensen en hun gewoontes en we zeiden tegen elkaar dat we best nog een tijdje hier zouden willen blijven!!!!! Maar ja dat kan zomaar niet!

Toen de tijd ging dringen hebben we weer een teksi gepakt en dat werd me het ritje wel zeg,,,die gozer ging drie banen van links naar rechts en andersom schoof overal tussen en toen er een opstopping kwam vloog hij de weg af een smal steegje in met een rotgang de mensen en andere wegmisbruikers maar net niet rakend!!

Surprised
Toen voor een stoplicht een ‘polis’ stond te dirigeren, want er moest weer een of andere rijke stinkerd voorrang hebben, stopte hij wel even, maar die pisie was nog niet goed weg of hij scheurde op de rechter weghelft de hele file voorbij nog net even stoppen voor een te grote tegenligger en toen weer door.
Surprised
Bij de volgende stoplichten snel naar links en achteruit zodat hij vooraan in de rij stond, licht op groen en plankgas de straat naar het hotel in en met dezelfde snelheid al telefonerend, rakelings een Chinese schone scheppend kwam hij voor ons hotel tot stilstand bijna gelijk met ons hart!!!!!!!!!!!!
Wink
Mo was blij dat we ’s avonds een uur rijden naar het vliegveld een andere chauffeur hadden!!

De reis verliep verder zonder grote problemen we hebben zelfs geslapen in the plain, wel brak er al een handvat van de nieuwe koffer!! Op schiphol ging het allemaal niet zo vlot maar het naarste was het stadtion Hilversum waar geen lift en geen roltrap het deed dus die zware rot koffers van de trappen af sjouwen, schandalig is het!!!!!

Yell

En nu, nu zijn weer rustig thuis, eerst was er niemand (hardwerkende zoon is al weg) Maar net met de buurmannen al gezellig koffie gedronken!!!! J

We willen iedereen die zo gezellig 'MEE' op reis was heeeeel erg bedanken voor alle berichtjes enzo, we vonden het ontzettend leuk om onze trip met jullie te delen!!!!!!!

Laughing
Cool

Wil

Ik vond het ook erg gezellig om "mee"op reis te zijn met jullie. Heb net de laatste reis logs gelezen maar niet reageert want wij zijn gisteren pas thuis gekomen van een paar dagen Duitsland welke erg gezellig waren.
Hoop je snel te spreken en fijn dat jullie na die laatste Teksi rit weer veilig en wel in Hilversum zijn aangekomen. Tot gauw.
Liefs Wil xxx

meta

en nu??? slapen! of niet?!
Kunnen jullie met de jetlag fijn bmx Olympische spelen kijken vanacht en morgen! het gaat erg spannend worden denk ik. Wij zitten voor de buis en hopen dat zoveel mogelijk mensen dat ook gaan doen!

X meta

Naastebuur

Het was me zeer aangenaam. Ook fijn dat jullie er weer zijn.

Loosjes

Welkom thuis.
Het is weer gedaan met de rust hier achter ; ))

Groetjes van Tino, Laura en Niels

Erna

He globetrotters... zijn jullie weer veilig thuis! :0) Die Teksi klonk niet erg fijn! Ik zag jullie al helemaal van links naar rechts schieten in die auto. (moest een beetje denken aan die taxi chauffeur van NewMarket in de nacht!).
Die nieuwe koffer is dus Made in Maleisie kwaliteit begrijp ik ;)
Nou kom effe rustig bij van al die avonturen en hopelijk spreek ik je snel. Dikke kus, Ernaatje

Arthur

We vonden het leuk een beetje met jullie reis mee te genieten. Jan, je bent toch wel zo wijs geweest Monique die zware koffers te laten tillen......

Arthur

rj

wanneer komt de reallife soap. Deze story's en plots zijn beter en leuker dan al die troep op de vaderlandse zenders. Thanx en welkom thuis .

Jamo

Fijn zo'n welkom terug in Ned. Dank jullie wel!!!! :D

moos

Fijn dat jullie weer heel huids thuis zijn, en hebbengenoten! Krijgen we nog een filmavodn ofzo?