Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Kuala Lumpur zondag

Hallo snelweerzieners,,

Undecided
Laughing

Als je weer aan het schrijven gaat ben je de helft al weer vergeten wat je eigenlijk allemaal wilde vertellen, zo was dat ook het geval met die hop on hop off bus van gisteren. Er was namelijk een aardig vrouwtje dat door de luidspreker galde waar we stopten en wat daar te doen was en of ze nou bij de Ikea of bij een ander meubelzaakje gewerkt had weet ik niet maar ze eindigde elke omroep met “PRIMA KASSIE” dat is toch een opmerkelijke tik die je van zo’n baan over houdt.!!!!!!! Dit deel van het verhaal was in mijn versie EEN zin, dat zal snel veranderen als Mo dit onder ogen krijgt

Tongue out

Vandaag lekker ontbeten en toen vol goede moed op naar de halte van de hopperige bus, wij wisten na gisteren wel waar we zijn moesten. Nou dat viel vies tegen in de hete zon en een kortademige Jan riep “we nemen een teksi (zoals ze hier heten)” zo gezegd zo gedaan.....

Cool

Op naar het grootste vogelpark ter wereld (zeggen ze hier ;-)) want het was mooi weer het zonnetje scheen en dus perfect voor in zo’n vogelpark. Wel HEEL heet maar niet zeuren het was erg mooi en we hebben weer veel werk voor WIL!! ;-] Er na weer naar de hopbushalte en wij wachten en wachten, het duurde ons te lang in de hitte; weet je wat we nemen een teksi en gaan een paar nieuwe koffers scoren.

De vriendelijke chauffeur bracht ons voor de deur van een Chinese winkel en vertelde dat het daar veel goedkoper was. Gelukkig was dit naast het grote winkelcentrum (en dat is groot hoor) alwaar we de rest van de middag lekker geshopt en wat gegeten hebben. Toen we naar buiten kwamen hadden we nog geen koffers, maar gelukkig was er aan de overkant een rommelig tentje waar we met vreugde werden onthaald en vriendelijk werden gevraagd of we horloges, kleding, sieraden en toevallig ook koffers nodig hadden

Surprised
Wij moesten dus gaan pingelen en jullie weten dat dat een hobby van ons is... ;-) Na wat gedoe zijn we toch de bezitters van twee flinke koffers geworden voor volgens ons niet al te veel geld. Toen snel weer in een teksi, we wilden een flesje rode wijn en de chauffeur wist wel een winkeltje, dus onderweg even gestopt. Nu zitten we hier te schrijven, nou ja ik schrijf en Mo vult de koffers, we hebben een maatje groter gekocht want de andere puilden uit maar deze komen laaaaaang niet vol!!!!!
Wink

Morgen mogen we onze kamer tot 17.00 uur houden, da’s wel fijn, om 20.00 komt de teksi voor het vliegveld want we vliegen om 23.55 uur. Leuk zo laat, dan heb je nog wat aan je dag

Laughing
Dinsdagochtend vroeg komen we de boel weer onveilig maken in Holland....beware ;-)))

Veel liefs van Jamo

Coby en Rob

Het was leuk al die mooie verslagen, wij wensen jullie een goeie vlucht naar huis. (vergeet niet dat je maar twee koffers per persoon kan dragen!)
Tot dinsdag

Syl

Ja, ik ben er klaar voor! Heb nog ff gestofzuigd en gedweild (keeping up appearances -(: )

Goede vlucht en tot dinsdag!

Pama

HIJ LEEFT!!!! :DDDD