Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Auckland

hallo hallo

Het heeft op het laatste campinkje vannacht gestort en vanmorgen heeft het heel wat moeite gekost om van het gras te komen toen het een maal gelukt (pffff..)

Yell
was en we omkeken was het een en al bandenspoor en bagger in plaats van gras. De campingmedewerker probeerde ons NOG een keer te laten betalen maar kwam na een kort gesprekje tot ander inzien

Bungie ramenlappers ;)

Vandaag naar Auckland gereden en daar de camper ingeleverd, dit ging veel beter dan het ophalen in Christchurch; vriendelijk meisje en geen problemen, we hebben wel een en ander aan klachten op het formulier gezet en hopen echt dat dit ding niet nog eens in deze staat aan goed betalende vakantiegangers wordt meegegeven. We zagen hier nieuwe types 2 Berth staan, VW's en veel beter ingedeeld. Ach...we hebben 'ondanks' de wagen veel lol gehad

Laughing

Na een zeer lange taxirit en wat gezoek naar het hotel, aangekomen en eerst lekker gedouchd en omgekleed , stad ingelopen, we zitten midden in het centrum en konden de winkelstraat uit lopen naar de haven, erg indrukwekkend met hoge wolkenkrabbers en giga veel winkels. Even siesta op de hotelkamer en toen heerlijk gegeten bij de Chinees, heeeel anders dan bij ons; vis en groente in een mandje van aardappelpuree. Daarbij nog een schaaltje pork in zuutzuur en een grote schaal groentestengels, veel te eng om te proberen, volgens Jan

Surprised
Mo vond het een kruising tussen komkommer en spinazie
Tongue out
brrrrr. Verder lekker hoor. We waren de enige gasten, en het vele personeel was om de beurt ontzet als we ons bord niet leeg hadden gegeten...
Wink
Vannacht in een echt hotel bed geslapen...mmmm toch ook wel fijn zitten we nu gepakt en gezakt te wachten op de taxi naar het vliegveld, op naar KL

de garoeten maar weer

Cool