Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Muriwai Beach

Hallo luitjes,

Vanmorgen vroeg uit de veren en op naar de boot, want het was mooi weer. De zee zo vlak als een spiegeltje, dat stond Mo wel aan ;-) Eenmaal aan boord zei de vrouwelijke kapitein dat het op open zee niet zo kalm zou zijn. Dus nam Mo toch maar haar reispilletje in, en had het toen prima naar haar zin (Sinterklaas is er niks bij

Laughing
) Het was een hele mooie tocht, op zee ging het wel erg tekeer, het bootje ging meters omhoog. 'This is FUN eh' riep de kapitein vrolijk en 'it's a bit silent behind me, WHY is that?!!'

Filmpje plezier op zee ;-))

Het was de moeite waard, we kwamen nog een paar dolfijnen tegen, die in een heel gezellige bui waren. Ze vertelde dat ze zo lachtten omdat ze vaak sex hebben voor de lol.

Filmpje Hole in the rock

Later kwamen we bij 'The Hole' een heus gat in de rots, waar het stormachtig te keer ging zie filmpje (morgen

Wink
) Na een paar uur meerden we aan voor lunch op een prachtig eiland, waarna we de terugreis aanvaarden, waarbij de zee zo mogelijk nog meer te keer ging, maar alles went, niemand verblikte of verbloosde nog
Surprised
Passagiers uitgeladen bij Russel, en toen we weer verder wilden varen, blies de kapitein de scheepshoorn en deze ging NIET meer uit...!!!! Ze moest erg lachen en de crew schoot te hulp, maar het euvel was niet zomaar verholpen en in Russel dachten ze dat alarmfase DRIE ingegaan was, die belden op of er brand was!!!!!!
Laughing
Uiteindelijk kregen ze 'm uit en iedereen klapte en lachtte
Tongue out

We zitten hier klandestien te internetten. Het is een eenvoudig campinkje, en toen we aankwamen was de baas er niet. Er stond een bord dat je maar vast zelf een plekkie moest zoeken. Inmiddels is hij er wel, heeft zijn pc aangezet, en wat blijkt, wij kunnen gezellig inhaken, en hij weet van niets

Laughing

Nu hebben we honger dus we houden er mee op. We hebben enkele foto's neergezet, morgen meer als we een snellere verbinding hebben. Dan komt er ook nog een filmpie op :-)

Veel liefs en groetjes, Jamo

Moos

Jullie weten ook van elke dag wat leuks te maken!

Jamo

Als je leeft als een beest, is elke dag wel een feest! :D

Erna

Nou dat was me het tochtje wel zo te horen! Die wilde zee.... ik vind het knap hoor Monique ;)) Wel handig om een reistabletje bij je te hebben. Ben heel benieuwd naar het filmpje :))

Wil

Jullie hebben weer een prachtige dag gehad op die boot. Wat een herrie zal die scheepshoorn zijn geweest :)). Ik ga nu gauw de filmpjes bekijken.