Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Paihia

hallooooo!!

Gisteren geen internet, maar vandaag aangeland langs de prachtige Bay of Islelands. Hoger in NZ zullen we niet gaan, morgen zuidelijk richting Auckland. Gisteren reden we van beneden af naar Auckland, en het leek ons 'LEUK' om daar te camperen. Er was namelijk een camping op de kaart, midden in de stad. We reden in de avondspits (SCARY!!!) en het ging allemaal goed, we vonden zelfs de goede weg...maar NO camping...Toen Auckland maar even vaarwel gezegd en in het donker noordelijk gereden, tot aan de kust, een zeer nat campinkje gevonden, en het stortte de hele nacht nog door. Na een prachtige zonnige rit naar Paihia in de super mooie baai, staan we op een camping aan zee, heeeeerlijk rustig. Al wat je hoort is het ruisen van de golven en het zingen van de vogels.

'HOOR' het filmpje

Er is een pc in de office, en daar zitten we nu achter. Dus nog even geen foto's of film. Morgen staat een boottochtje (jawel ik ben er weer in getrapt :)) op het programma, maar alleen als het weer goed is. Het duurt 4 uur, gaat langs eilanden, met ontmoeting van de dolfijnen. Het lijkt ons veelbelovend en geweldig. We hebben voor nu een paar lekkere steaks opgescharreld en die gaan we zo meteen slachten...mmmmm :-)))

Tot gauw maar weer, hopelijk bij jullie alles goed! :-)

veel liefs, Jamo

Naastebuur

Wat een heerlijk klanklandschap: het ruisen van de golven en het zingen van de vogels. Een mooie ontmoeting met dolfijnen gewenst. Nb

Erna

Zo weer een hele tocht achter de rug zo te zien op de kaart. Dus jullie gaan niet naar Cape Reigna helemaal het noordelijkste puntje?! Ben benieuwd naar jullie 4 uur durende boot trip hopelijk zien jullie nog wat dolfijnen of andere zee dieren ;0) Kijk nu al uit naar de foto's!
Knuffel, Ernaatje.

Arthur

Volgens mij is jullie vakantie 1 groot hoogtepunt. Hopelijk verstoren jullie de stilte en de vogels niet teveel. Echt prachtig. Zal in Nederland wel weer even wennen zijn. Weg stilte en heel andere vogels....
Groetjes,
Dineke en Arthur

Jamo

ja het is een geweldige vakantie tot nu toe en heel leuk om op deze manier contakt te houden met vrienden en familie, ook leuk om vanuit hier Jolanda zo te kunnen volgen, de techniek staat voor niets. Nu nog een paar dagen de grote wereldstad KL, ook spannend!!!!