Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Thornton

Goede goede mogge,,

Wink

Vandaag naar het schaapgebeuren geweest, grappige show met veel amusement. De verschillende schapen die op het podium staan zijn wel wat gewend en vertrekken geen spier met al dat volk en toestanden om hun heen, het is wel interessant om te zien hoeveel verschillende schapenrassen er zo zijn. We zaten tussen hele horden Koreanen en Thaiwanezen er was bijna geen rond oog te zien
Surprised
, dit is best een rumoerig volkje zo te horen. We hebben ook het drijven van de schapen door een NZ schaapshond gezien en daarnaast het verwerken van de schaapsvacht tot wol.

Filmpje schaap striptease

Vandaar hebben we een prachtige tocht gemaakt langs de meren en de bergen naar de BAY OF PLENTY, daar in een stadje wat boodschapjes gedaan en verderop langs het strand het warme kipje dat we gekocht hadden direct verorberd. Het was vandaag formidabel mooi weer!

Na wat rondrijden zijn we langs de zee op een camping aangeland, vanwaar we zo het strand weer op konden lopen zodat we de son nog in de see konden sien sakken!!!!!

Vanavond vroeg onder de wol en dan zien we het wel weer verder

Laughing
Tongue out

Gegroet van de gapende guppen
Cool
Cool

Moos

Heb even jullie reisverslag van afgelopen 2 weken door genomen. Wat een schitterende reis maken jullie en wat een ongelofelijke mooi natuur en wat een schitterend land. Uiteraard maken jullie je eigen dingen mee waar wij natuurlijk om moeten lachen, vond vooral de cd erg mooi! Geniet er nog maar van kusjes van de van arkeltjes

Wil

Geweldig die schappen , ik wist niet dat er zoveel verschillende rassen waren. De camping klinkt ook te mooi om waar te zijn, prachtige foto van de zonsondergang. Hoop dat julie heerlijk geslapen hebben.
XXX

jamo

Wij gaan nu slapen, het is 23.15 uur....het is nogal verwarrend met het tijdsverschil he ;-) Het is lekker koud, kraakhelder met een prachtige sterrenhemel...dat zijn vast andere sterren dan je in Holland ziet (jan denkt van niet ;-))
Groetjes daar, veel liefs

Erna

En was het een lekker warm kippetje :)) Leuk dat met die schapen, waren die gedrogeerd ofzo vond ze wat schaap achtig ;)))
Nou ik denk dat het dezelfde sterren zijn en ook dezelfde zon alleen gaat ie hier in Amsterdam niet zo mooi onder!
He Moos ben je ook up to date met Monique en Jan's avonturen! Wil en ik hebben ze de afgelopen weken goed in de gaten gehouden hoor ;0))