Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Taupo

Heute morgen,,,zonnetje LENTE ,,,LENTE!!!!!!!!!!!

Cool
Laughing

Naar Napier gereden en de auto op de boulevard gezet, mooi weer en prachtige bloemen (zie foto) Daar lekker geslenterd en rondgekeken, bakkie gedaan en naar de info gegaan. De dame zei er is een mooie “look out” bij de rivier dus wij er heen en echt prachtig een heeeeeel mooie tocht en het uitzicht was formidabel. Onderweg veel fruitbomen gezien en het was vreemd dat aan veel bomen de appels zijn blijven hangen en de rest er gewoon onder ligt te rotten..Doe er wat mee maak er appelmoes of wijn van of stook er iets lekkers van maar doe iets ,,,,verzin een list!!!!!!!

Wel hebben we vastgesteld dat de lente hier echt is begonnen de bloesem komt en alles is in de knop of in bloei.. Van daaruit richting Taupo gescheurd en dat kwam omdat er een reus van een vrachtwagen achter ons reed en die bleef op onze bumper plakken, heuvel op heuvel af haarspeld of grote bocht hij scheurde maar door, en Monique vond dat ik als een waanzinnige reed!!!!!!!! Opeens waren we hem kwijt, geen afslag gezien “zeker op z’n kant “ zei Jan.

Surprised

Mo heeft onderweg een paar leuke broeken gekocht en een stel mutsjes, ze heeft er net een gepast “net kabouter pollepop” riep ik en ik denk dat ie nu voor Syl is!!!
Wink

Nou we gaan vanavond zoals alle avonden weer NYPD Blue kijken, languit op bed met een slaapzakkie over ons en een drankje bij de hand is het goed vertoeven, het is ‘s avonds toch al 18.00 uur donker, dan is zo’n filmpie kijken wel knus en gezellie!!!!

Gullie worden weer gegroet uit kiwiland

NaasteBuren

Hoewel niet zo spraakzaam als Will, volgen we jullie ook op de voet, hoor. Ik hoop op de foto's van Mo's nieuwe outfit - vooral die mutsjes.

Erna

Op het kaartje van Nieuw Zeeland hebben jullie al heel wat kilometers gemaakt daar. Bijna helemaal rond het eiland geweest zo te zien!
Dus ik begrijp dat jullie appels zijn gaan rapen en nu aan de appelmoes zitten ;0)
Die vrachtwagen klonk behoorlijk scarry zeg! Z'n verdiende loon als ie op z'n kant ligt moet ie jullie maar niet zo opjagen!

Groetjes xxx

jamo

Hallo fritzz hoe gaat ie Ik zal proberen om mo om te praten aar dat zal niet meevallen!!!!!!

Yolanda

Zozo jullie houden je reismee.nl wel heel goed bij!! Erg leuk! Zo te lezen hebben jullie het heel erg naar jullie zin:). Echt een leuke manier van reizen met de camper op campings lijkt me, zeker bij zo'n trip.
groetjes vanuit jullie buurland, Australie!
Xx Yolanda

Guido van Spellen

Ik ben ook benieuwd naar Mo haar nieuwe kleding, maar vooral dat kabouter shirt :D
En at leuk, een bericht van Yolanda! Hoe is in Australie, Yolanda? (weet niet of ze dit nog leest, maar het is te proberen)

Groetjes,
Guido

JaMo

lieve Guido je kan Yolanda volgen en schrijven op yolandavandijk.reismee.nl en het was geen shirt maar een muts (foto's volgen). Waneer ga jij ook al weer weg?????