Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Napier

Allo allo!!

Vandaag weer geen internet dus gunnen we jullie nog een dagje rust;-))))
We gingen gisteren lekker in bad op de camping, alleen Jan hield het niet zo lang vol want er was aan keiharde muziek die nergens op leek!!!!!!!!! Duran Duran (sorry Erna!!!

Laughing
Toen we na een nacht met veel regen wakker werden zijn we naar Wellington terug gereden en met een zonnetje naar het museum gegaan, dat was erg mooi en zeer kunstig gemaakt en ook nog helemaal gratis (dat schijnt met alle musea hier zo te zijn) Toen we de camper bekeken aan de achterkant zagen we dat iemand er op de ferry met zijn vingers op geschreven had: ‘I Wish My Wife Was This Dirty’!!!!!!
Surprised
Tongue out
Cool

Lekker visje en zo gegeten op een TERRASJE en toen een bezoekje gebracht aan Shiva en haar zoontje Ajay. Was heel leuk en we hebben zeer gezellig gebabbeld. Ajay is pas 11 maanden, hij loopt al en is heel bijdehand. Hij heeft zo’n lief koppie

Laughing
, we vonden het prachtig om hem te zien. Jammer genoeg geen foto gemaakt. Toen zijn we onze weg vervolgd naar de westkust van het noord eiland, of dit door het zonnetje kwam of niet wij vonden het er prachtig!!!! Daar een eenvoudige camping gevonden, zonder internet. Dus schrijven we morgen verder.

Vandaag vertrokken richting noorden, een zeer smal weggetje in, recht de berg op met veel bochtjes. Het was er verschrikkelijk mooi!! Er stond een bord dat de weg open was, maaar.....na een half uur sloven boven gekomen: road CLOSED!!!! Toen weer omlaag, BIJNA frontaal op een tegenligger. Die riep: ‘bloody hell!!!!’ Jan riep: ’same to you’

Tongue out

Verderop in een dorpje was het een enorme drukte, veel mensen op straat. Dit allemaal vanwege een stoomlocomotief! De dorpen er na stonden ze ‘m op te wachten. Wat een heisa voor een treintje!!
Undecided

We naderden het welbekende wijngebied, waar ook borden van stonden, en discussieerden hoopvol bij hoeveel wijngaarden wij zouden stoppen om een kijkje te nemen naar unieke procedures. GEEN wijngaard gezien!!!
Surprised
Morgen beter (of niet) We zijn in Napier beland, dus midden in het wijn walhalla.

Nou klaar. En de ballen maar

Guido van Spellen

De ballen? Druiven zul je bedoelen! Ziet er trouwens wel wat bruin uit, die rivier. Niet om verkoeling in te zoeken :)
Maar wel heel mooi daar zo te zien (en te lezen). maarre.. wie is shiva? een wet vriendin ofzo?

smak G

Jamo

Shiva is geen Wet's vriendin maar een ex-collega die ook heel wat nachtdiensten gedraaid heeft. Op Hyves zag ze dat we naar NZ gingen en zei: je komt toch wel ff een bakkie doen he?! Zodoende. Het was erg leuk :D

Corine Brak

Hoi Monique!

Ik 2x naar jullie gebeld en de 2e keer kreeg ik Guido aan de lijn die deze info doorgaf. Leuk hoor, geniet maar daar in NZ!!
Ik bel je begin sept. wel om weer 'ns af te spreken.
Jorin heeft een vriendin in Bussum en ik dacht dat evt. te combineren met een bezoekje aan jou en aan Lieke in Bussum, vandaar.

Geniet ervan, Jan de hart.gr. (Wij gaan 15 t/m 31 aug. op vak. naar Zuid-Fra,dus hebben we het ook nog tegoed:)
Alles verder prima hier.

Liefs,
Corine

Jamo

hey Corine leuk je ook hier te zien!! :D fijne vakantie vast en daarna spreken we wat af, gezellie!
liefs jamo