Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Wellington

Vandaag vanuit zonnig Picton aangekomen in het druipende Wellington: welkom op het Noorder eiland!!!!! ;)) De bootreis duurde 3 uur en het eerste stuk was adembenemend mooi tussen de bergen door. Mag ook wel voor 230 dollar!! ;) In Wellington regende het pijpestelen, dus maar gauw een camping gezocht. Toen we het toiletblok onderzochten vonden we een prachtige BADkamer, ja echt, met enorm groot TWEE persoons BAD!!!!! :D Mochten jullie ons zo zoeken, weet je waar we zijn ;-)))

Ons avondmaal liep al rond de camper....D

Groetjes Jamo

p.s. Syl prettige vakantie!!!!! :D

Reacties

Reacties

Guido

Haaai! Klinkt goed, zo'n bad. Dat hebben jullie zeker wel gemist?! :D En lekker, zo'n eend. Ik belde net met Syl en die ligt al heerlijk in Malaga op de kamer! Was erg warm daar, heel mooi appartement en de stad, die gingen ze nog bekijken. :)

Groetjes,
DeVerlorenZoon (die niet verloren is)

Erna

Weer een bootreis ;0) Wel lekker zo'n groot bad, die hebben jullie dus zeker al even besproken!
Oh ja Monique ik kreeg een mail van Lynn over Marti's opening night, ze kopen wat voor hem...wil je ook meedoen? Doe ik het wel voor ons samen! Of heb je het al gedaan? Sorry Jan maar dit moest even :0D

Mascha

Hey Syl, mocht je dit nog lezen... Ben ligt bij Malaga in de haven met zijn catamaran!!

Zeg die eenden zijn overal! hahaha..... en wat een enorme mooie video van de Rob!! Gaaf! Zit hier ontzettend te genieten van jullie verhalen, video's en foto's......

Jamo

Fijn dat Syl goed aangekomen is en zo te horen wordt het daar genieten! :) Erna, bedankt ik had het gehoord van Lynn, jullie houden me goed up to date ;) Leuk he Mascha! Trouwens hoe gaat het schoudertje??? Kan je er al wat meer mee? Hopelijk wel :)
veel liefs, Jamo

meta

Hallo Allemaal!

Guido:
Nog bij meatloaf geweest? Las in de krant dat die in de hmh was.

Tja, al die vakantieverhalen. Geeft niets hoor: wij werken wel.
Gisteren de keuken maar weer eens omgegooid omdat de indeling toch niet zo handig was. Het houdt je bezig... haha
De foto's zijn echt allemaal super hoor. Helaas kan ik de filmpjes hier niet bekijken, dus dat doe ik nog wel een keertje thuis als het weer wat minder is. Voorlopig genieten we nog een beetje van toch nog lekkere weer 's avonds hier.

Mascha:
fijn bijgekletst gisteren.. moeten we wat vaker doen. Zie ik je nog voor jouw vakantie? Als je volgend weekend niets te doen hebt; dan zijn er zomeravondfeesten in v'waard en dat is altijd gezellig.

Groetjes vanuit het zonnige zuiden!

Erna

Ja we houden je wel op de hoogte hoor wat Meneer pellow betreft...maar eh moet ik voor jou nu wel of niet ook mee doen het is 10 pond. XXX Ernaatje

Mo

Nee hoor Erna, ik had Lynn al gesproken (de een is nog sneller dan de ander ;-))) Jan zegt: WAT?!!! 10 pond voor die rijke stinkerd?!!!! hihi mannen.....
Ik lig helemaal blauw om al je commentaren trouwens!!!!!

Wil

Zooooo, ben benieuwd wat ze gaat kopen ;).

Guido van Spellen

Meta, ben niet geweest, en gelukkig maar, want ik lees overal, zelfs van diehard fans dat het erg slecht was. De beste man moet gewoon met pensioen, of max 1 concert per maand.... ;)
Hoe is het trouwens verder in het mooie (zonnige?) Brabant?

x G

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!