Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Blenheim

Zo

Cool

Gisteren hadden we gelukkig geen internet...

Wink
daarom vandaag extra enthousiasme voor een twee-daags schrijfsel. We zijn dwars overgestoken, van links naar rechts, door berg en dal. Het is hier zooo mooi dat het bijna gaat vervelen, Jan viel zowat in slaap. Onderweg lag een grote omgevallen tankwagen. Toen waren we weer wakker. Niet te hard door de bochten razen, al kan ons Apolloootje heel wat hebben. Eén pluspunt voor het karretje. Een paar kleine minpunten zijn wel, dat er diverse knoppen afgebroken zijn (niet gesloopt door ons) het dashboard-kastje bij elke flinke hobbel open vliegt (er zit nu een pleister op de wonde, maar die houdt het ook niet) de koelkast maakt het geluid van een oude dieseltrein (ook ’s nachts) het bed opmaken is een uitdaging op zich en duurt zo’n kwartier) en al met al zijn de doorgangen wat krapjes (aan ons kan het niet liggen)
Laughing
Maar ons hoor je niet klagen!!!!! We zijn blij met het wagentje en we hadden een prachtige rit naar Hammer Springs. In een winkel vonden we zowaar een cd van Wet Wet Wet!!!!!
Surprised
Kopen, dacht Monique (het is een ander hoesje!) ‘vandaar al die regen’, zei Jan!!!! Ook kochten we een opvouwbare koptelefoon voor Jan, want die oordopjes vindt ie maar noppes. De witte koptelefoon die we van thuis mee hadden is overleden, sorry Syl!!!
Tongue out

De camping was donker, je zag geen hand voor ogen naar het toilet, maar die natte voeten als je in kuilen liep die voelde je des te meer. Het regende en regende en al het water bleef staan. Dat het de hele nacht had geregend was de volgende morgen goed te zien want onderweg waren er stukken weg afgezet omdat er delen van de bergen mee gespoeld waren. Zie foto’s. Zondag deed zijn naam eer aan, het weer was opgeklaard en we hadden een prachtige tocht langs de kust. We stopten en klommen op de rotsen in het water. Jan zag de zeerob net op tijd, hij stapte er bijna op!!! Die lag heerlijk relaxed en trok zich van ons weinig aan.

Filmpje Zee Rob

Een man vertelde ons dat er verderop ook een jonkie lag. Deze was schattig. We bleven maar kijken en foto’s maken, we konden er geen genoeg van krijgen!!! Ook de poeltjes tussen de rotsen waren schitterend om te zien, vol wieren en oren en ander leven.
Het fotograferen ging moeizaam. We hadden de verkeerde batterijen gekocht (12 stuks) heavy duty; NIKS duty!!!!!

Frown
Toen ons beholpen met de mobiele telefoon, tot we nieuwe batterijen konden kopen. De lente begint hier zijn eerste tekenen van leven te geven!!!! Bloemen, en ook lammetjes!!! Nou het lentezonnetje nog houden en we zijn helemaal gelukkig! Ook met het mobieltje vastgelegd; een net geboren kalfje, die probeerde te drinken bij een pink zonder melk. WAAR IS ME MOEDER?!!!!! Zielig he.
Yell

Zo.
Nu is het wel mooi geweest, groetjes Jamo
Laughing

p.s. de rest van de foto's proberen we morgen te uploaden, want de verbinding is zo traag als dikke poppestront!!!!

Surprised
Yell

Wil

"Gelukkig" geen internet....HEY ;)).

Ha ha ha die Jan. ja, die gasten van WWW vindt je ook OVERAL he :)).

God ik moest zo lachen over de camper en zag het al helemaal voor me, tegen de tijd dat jullie em inleveren staat alleen het chassis nog LOL........ Okay een beetje overdreven :))) .

Ik kijk uit naar de rest van de foto's...morgen??? ;) .

Erna

Ach een dagje zonder dat ineternet moet kunnen...langer niet hoor!! ;0))
En wat leuk zeg een ander Wet Wet Wet cd hoesje... die heb je zeker stiekum gekocht toen Jan even niet keek hahaha!

Eh mensen die camper moet nog eventjes mee hoor, hou 'm nog even heel. Ik lag in een deuk over dat dashboard kasje... daar zou ik helemaal knetter van worden ;))
En ik begrijp dat batterijen uit Nieuw Zeeland ook Made in Taiwan is! Die verkopen wij ook op het werk ;0)

Enige troost voor jullie hier is het weer ook niks vandaag! Regenachtig! Maar halve wegen weggespoeld dat heb ik hier nog niet gehoord ;))

Groetekes!

Syl

Dankje! spannend hoor :) Hey jullie hebben concurrentie he?! http://yolandavandijk.reismee.nl/ toch ook wel erg mooi hoor, Australie.
Ik zou bijna zeggen tot na mijn vakantie, maar dan zijn jullie nog weg. Maar dan zal ik wel weer ff een reactie plaatsen om zo te laten weten dat ik nog leef ((:

Doei, X

arthur en dineke

Leuke dingen maken jullie mee en wat een reisverslagen. Prachtig hoor en al die verscheidenheid. Dankzij die mankementjes komen jullie gelukkig niet al te verwend terug. Ach, krakende wagens piepen het langst. Enjoy your trip.