Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Milford Sound

Hallo kaaskoppen!! ;-)

Jullie hebben ons al 2 dagen gemist (als kiespijn haha) maar qua internet is het een beetje behelpen in deze omgeving. Vandaag zitten we in de kantine op een oude Windows pc waar we onze usb hub niet in kunnen stoppen, dus de lange versie van ons verhaal komt morgen en onze foto's ook. Verder was er ook niet veel om op te reageren dus laten we het bij de hartelijke groetjes en we gaan lekker eend eten :D

Kus Jamo

To be continued.....

We vinden de Kiwi’s steeds aardiger worden, of we wennen aan ze. Gisteren hadden we een tweede schrijf-vrije dag want er was geen internet. Ook geen campinggasten, we waren de enigen op de landelijke camping.

Alles voor ons alleen; de regen, de pauwen, de schaapjes, de kalfjes en de hertjes. Gisteren toen we uit Dunedin vertrokken sloegen we een verkeerd weggetje in, wat ons een super mooie tocht opleverde en ons bij het Otagomeer bracht. Bij de pinquin-spot waren wij te vroeg, ja je leest het goed

Surprised
. De pinquins komen pas om 3 uur thuis. Ongelofelijk maar waar, wij hebben de wekker elke dag op 9 uur staan, en morgen zelfs een uurtje vroeger! Misschien wordt het nog wel eens wat met ons
Wink
. Terug langs het water, waar ons ook de prachtige bushokjes opvielen; allemaal anders, andere kleurtjes, ander thema. Hartstikke leuk om te zien, niet om er in te wachten: hartstikke KOUD!
Vandaag overgestoken naar de westkust. Onderweg lekker gegeten, zittend bij de open haard EN een heuse KERSTBOOM met ballen en lichtjes!!!
Surprised
Laughing

Richting Te Anou over hele lange rechte wegen (Jan sliep bijna, met zijn luisterboek op z’n kop) dan verder naar Milford Sound, en dit was een adembenemend mooie rit, zie foto’s.

Voor morgen een 2 ½ uur durende boottocht geboekt, door de fjorden. En in de onderwatertoren kijken naar het zeegebeuren hier (snorkelen leek ons wat killig) We verheugen ons daar enorm op!!!! Mascha we gaan vanavond eten bij de ‘Blue Duck’, die hebben ze hier ook. Sterker nog, misschien vreten we er wel eentje op!

Lieve groetjes, Jamo

Ps, we hebben op de camping een uniseks toilet nu moet mo om de 10 min,,,,
Daar moet ik toch wat op vinden☺

Reacties

Reacties

Wil

Okay "tijdelijke KIWI'S" ik kijk uit naar morgen dan ;).
Kus terug.

Jamo

Gezellig om weer van je te horen Wil :-) En leuk dat je zo genoten hebt van de musical! tot schrijfs xx

Erna

he een windows pc, da's niks natuurlijk he Monique ;)) Ik zie de lange versie met foto's wel tegemoet! Eend eten!!? eerst allemaal lieve fotootjes van Eenden en nu op het bord ;) Jullie zijn me ook een stel hoor!

Dikke kus, Ernaatje.

Wil

Shoot...ik had al een heel verhaal geschreven en toen zat ik aan het verkeerde knoppie en was alles weer weg hehe, tis vroeg hier ;). Ok opnieuw.....

Ik heb eerst alle foto's bekeken en wat zijn ze ongelofelijk prachtig. Het ziet er inderdaad erg stil uit daar, wel geweldig voor de foto's natuurlijk maar het lijkt me ook wel leuk om meerdere mensen te zien/spreken.
Zijn die Kiwi's een beetje vreemd dan?? Ik ben gewoon nieuwsgierig want jullie zijn van die meegaande mensen dus daar kan het niet aan liggen.

Vandaag dus de Fjorden, heb daar erg mooie verhalen over gehoord dus dat zal wel genieten worden en ik kan niet wachten om de foto's te zien.

ha ha ha Unisex toilets...moet niet gekker worden :). Jan je kan haar wel HEEL goed in de gaten houden dan ;).

Een hele fijne dag en liefs van mij hier....waar het trouwens al 2 dagen erg benauwd is met af en toe flinke plens buien, dus je mist niks.
luv luv luv :) .

Jamo

Van dat benauwde weer is ook maar niks...hier slaap je tenminste goed, mits je voeten er niet afvriezen!! ;)) Kiwi's zijn een beetje vreemd, maar wel lekker grinnik grinnik grinnik. Op de boot zat een nest Japanners...een klein meisje was verzot op Jan en wilde met hem op de foto. Jan als MODEL!!! :D
Liefs, Jamo

Wil

:))...nou ik hoop wel dat je een paar foto's van die "lekkere Kiwi's" hebt gemaakt Mo want nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Jan mocht jij dit lezen.....ik bedoel natuurlijk de eetbare hehe ;))))).

Meta

wow sneeuw! Dan krijg je mij helemaal jaloers. Hier is het inmiddels alleen nog maar benauwd en vochtig en kunnen we het ook al niet meer zonnig noemen! (help, ik ben vanmorgen op de fiets gegaan en 17km in de regen terug is geen fijn vooruitzicht!).
De foto's zien er erg indrukwekkend uit.. zucht. Ik zie dat paps het niet kan laten om visjes op de foto te zetten, maar ook ik hoop dat Monique de camera ook nog even vast mag houden voor wat shots van die mooie kiwi's! hahaha

Jamo

Ha Meta, hoe bevielen de Duitsers?? naar jullie zin gehad? Wij komen nu in SKIgebied...!! ehhh eerlijk gezegd krijgt paps de camera zowat niet in handen! :D We zullen proberen een Kiwi op ski's vast te leggen (meteen ook voor Wil ;-)))
veel liefs en groetjes daar in tropisch Holland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!