Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Timaru

Allo zomergasten!!

Weer een schrijfsel van het koude maar redelijk droge zuider-eiland
We beginnen al aan onze woning op wielen te wennen het ding heeft geen zij-ingang alleen achter en de bestuurder en bijrijders deur. Als de koelkast aanspringt lijkt het wel een oude diesel die opstart, en de verwarming is de airco!!! Bij de achterdeuren hebben we gisteren maar een handdoek gehangen want de wind blies daar vrolijk door. Het is een vrij sadistische kar want er zitten allerlei harde houten randen waar Jan constant zijn kale schedel tegen stoot (een ezel....

Tongue out
Wink
) Zo tob je maar aan :-)

Vandaag is het mooi weer en we hebben een prachtige rit gehad, koffie gedronken bij de blue duck (speciaal voor Mascha!!!) en er zijn hier trouwens veel eenden die hebben lol op de ondergelopen weilanden. De sneeugrens is hier in fors tempo gedaald en die hebben we gepasseerd!

De camper gaat steeds maar harder, dit niet tot tevredenheid van Mo. Zij tracht Jan in toom te houden (moeizaam!!!!)
Vanmorgen om half 11 klopte de campingbaas op het raam, en vroeg of we wisten dat we om 10 uur weg hadden moeten zijn! Jan mompelde iets van sorry, en we hebben niet zo goed geslapen, waarop hij Mo aankeek en zei: zeker omdat ie zo hard snurkte!! En na Jan zijn verbaasde, onschuldige blik: we hoorden je over de hele camping!!!!!!! Vandaag bij aanmelding sneeky verteld dat we 12 uur gewend zijn te vertrekken, en hier mag dat! (zal je zien dat we morgen voor tienen weg zijn!!!)

P.s. over slapen gesproken, Rob hoe is het gegaan met de slaapkuur en wat is de uitkomst???

Erna

Nou van uitslapen geen sprake zo te horen. En zie je wel Mo die ipod heb je hard nodig met Jan z'n gesnurk ;))
Trouwens wat is dat met die eenden van Mascha??? als je distels ziet dan weet je het he!....

Mascha

Verzoekje: fotos van de inside of the camper? Of heb ik dat gemist?
Eenden ... heb ik niet goed gekeken?
Enfin, het is wel een enorme weersomslag die jullie gemaakt hebben zeg. Wel apart.
Zeker ook mooi winterplaatjes maar je moet even omschakelen!
Ik zit in Parijs en wij gaan morgen naar Eurodisney.

groetjes,
Mascha.

Ja

snurken, snurken???????? wie wat waar, zelf nog nooit iets van gemerkt!!!!!!!!!!!!!!!!!

paps en mootje

deze bestelling wordt vandaag nog in orde gemaakt Mascha
en vandaag of morgen gaan we waarschijndelijk de souther alps over en dan komen er ook plaatjes van wintersporters op
veeeel plezier in eurodisney en doe Yann de groetjes

Jama

We genieten zeer van alle reactie's toch zijn er nog enkele leden opvallend stil