Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Akaroa

Hallo allemaal,

Hier weer een klein stukje van het reisje naar de andere kant van de aardkloot. Wij hadden ons vast voorgenomen niet meer te zeuren over het weer, MAAR als wij de Kiwi’s hier mogen geloven is dit de slechtste dag van de winter tot nu toe: heeeeeeeel nat en heeeeeeeeel koud!!! Wij zitten hier in ons nieuw verworven campertje met de kachel op hoog, onder een dekbed, en Mo heeft thermo-sokken aangeschaft...die zag de bui al hangen!!!!! ;-)

Wink

Video weerbericht

Laughing

Het huis op wielen ophalen was nog een heel gedoe. Er kwamen toch nog aardig wat kosten en kostjes bij ‘they rob you blind’ riep Jan en het meisje knikte wat angstig naar hem omhoog. Wij werden voor een video gezet, om brave camper-rijders van ons te maken....DAT GAAT NOOIT LUKKEN!!!!!!

Cool

Met een 6 versnellingsbak en een koppeling die ineens pakt, gingen wij hortent en stotend op weg. Overal stonden borden ‘flooting road’ dus we hadden beter een schip kunnen huren! Jan leerde snel en zo scheurden wij over ’s lands wegen, ruitenwisser aan, ruitenwisser uit...nu niets van doen met de bochten, maar nu zat ie weer aan de goeie kant, en waren er buien. We hebben ook sneeuwkettingen bij ons dus we zijn op alles voorbereid!!!!
Surprised

Het zou kunnen dat we in de bak terecht komen, want we hebben bij ons hotel zo’n leuke kurkentrekker en een verloopstekker gestolen. Wij hadden Engelse stekkers ingepakt maar hier hebben ze hun eigen uitvinding!!! Oh ja we hebben ook een Engelse baardtrimmer bij ons, een Philips van een reisje Schotland. Die past ook in het gejatte item
Tongue out

Daaaag!

Wil

ha ha ha ik moest natuurlijk weer lachen om dit verslag. Ik zie Mo al helemaal zitten met de kachel hoog onder het dekbed MET thermo sokken aan LOL.

Je moet maar zo denken, het kan alleen maar beter worden, en jullie zijn in ieder geval op alles voorbereidt......toch??

Yolanda

Zozo jullie houden jullie reislog goed bij!! Erg leuk.. Ik wist niet dat ik zulke criminele familieleden had:P:P.. Bedankt voor jullie kaartje en nog heel veel plezier op reis!! Enjoy!
liefs

JaMo

Deze hele criminele familie wenst jou een geweldige tijd in down under ausie toe en wij hopen ook jou avonturen te kunnen volgen, en lees nog maar even gezellie mee

JaMo

Erna

Ja je kunt niet zonder verloop stekker denk ik dan maar... je ipod moet wel opgeladen kunnen worden! ;0) Dus is het niet echt jatten, meer een noodzaak hahaha!
Die gratis paraplu's komen hier ook weer van pas begrijp ik.
XXX Erna.