Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Kiwiland 01

From down, down, down under

Ja hier van de andere kant van de aardkloot het eerste schrijfsel.
Vandaag???? nee gisteren hebben we afscheid genomen van Langkawi, waarvan nog enige wetenswaardigheden op een rij:
Houdt het eiland schoon!! Staat overal, maar er liggen ook overal hopen vuil!!

Kippen doen hier stevig aan de lijn!!!
Het kan hier storten, maar als het dan zonnig is verlang je naar de regen (ik wel)
De meeste rijders zijn niet vooruit te branden maar sommigen blazen je voorbij!!
Dat je bij de autoverhuur belazerd wordt
Undecided
(maar ik pak ze terug
Tongue out
De toiletten uitgerust zijn met een kontensproeier, waarmee ze ook de wc schoonmaken.
De tv films in het Engels met Malaysia ondertitels uitzendt en dat je dat vanzelf constant gaat lezen (wat niet lukt)

Lekker geslapen en ‘s morgens nog het eiland rond gereden (nu dan eindelijk met de richtingaanwijzer de bochten om) en rond 1500 uur de auto terug gebracht en ja hoor het meisje vond nog een beschadiging (het hele autootje had de rondom de pokken) maar ze zag een hoekje van de nummerplaat gebroken, wij van we hebben echt niks geraakt (was ook echt zo) in een poging te laten zien hoe slap het ding was brak ik de helft van het nummerbord er af...voldoende bewijs toch!!!!
Surprised
Maar er moest toch betaald worden RM15 (E3,-) toch schik voor dat geld!!
Wink

We zijn netjes opgehaald en naar het vliegveld gebracht,waar de reis goed begon en ik moet zeggen tot Auckland voorspoedig verliep we hebben zelfs een beetje geslapen van KLA tot Auckland . Wij dachten dat ze in Malaysie lastig zouden zijn maar hier in Nieuw Zeeland weten ze het nog veel beter. Controle in controle uit of dat ZIJ het uit hadden gevonden!!!
Surprised

We slapen hier in een soort motel aan een enorm park en moeten nog flink wennen aan de temperatuur. Na een korte maar diepe slaap zijn we op voedsel uit geweest en heb ik weer een lekker stukje varken verorberd (dat mis je op Langkawi) We hebben een wijntje gescoord in de 24uurs shop en wat ontbijt want dat heeft deze hut niet!!

Aan de prijzen moeten we wel weer wennen toch veeeel duurder dan Langkawi
Morgen met een taxi naar de camperverhuur want ophalen en zo dat kennen ze niet
Undecided
Het wordt toch een schakelbak want automaat rijden ze hier allemaal maar verhuren ze NIET!!
Het is hier nu 10 uur ‘s avonds dus welterusten (bij jullie 12.00 dus goedemiddag en werk ze!!)
Groetjes JaMo

Ps: mijn horloge doet het nog niet maar ik blijf nu wachten tot ie op tijd springt. Net uit bad en het water draait de andere kant op het putje in...tja downunder!!!!!

Ps2: we zijn even over onze slaap heen en het internet is op een wonderlijke manier uit de lucht en er is hier niemand bij de receptie dus kunnen we dit verhaal niet uploaden .
Sylllll ik kijk nu de toer de france live hier op tv om 1230 uur in de nacht!!!
Laughing

Wil

Gelukkig daar zijn jullie weer :-).

Erg leuk om dit weer te lezen en prachtige foto's ook, goei camaraatje :-).

Het weer is hier trouwens ook opgeknapt....HEEEEEL zonnig and warm. genieten maar want het schijnt in het weekend weer afgelopen te zijn, typical !!!!.

JaMo

Ja ja zonnig en warm, peper het maar in!!!!! ;-)

Erna

Geweldig hoor dat je dat nummer bord nog even verder kapot hebt gemaakt! Go Girl :0))
Fijn dat jullie ook weer goed aangekomen zijn in NZ! Veel plezier met de schakel camper! En probeer het nummer bord heel te houden! XXX Ernaatje.