Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Op reis 05

Allo allo daar zijn we weer

Laughing

Nog een nachtje en we gaan weer de kwart wereld rond reizen!!
Cool
Het is jammer dit mooie eilandje te verlaten maar we hebben heerlijk getourd en veel gezien EN we zijn erg benieuwd wat Nieuw Zeeland ons brengen zal!

Vandaag op tijd op en naar de kabelbaan gereden en onderweg nog diverse aapjes, koeien, en waterbuffels tegen gekomen. Het weer is prachtig maar voor mij wat te heet. Monique had natuurlijk weer gelijk

Wink
er was vandaag geen wachtrij en we konden zo instappen. Het was werkelijk overdonderend mooi!!

’s Middags is Mo nog gaan zwemmen, eerst in de zee en ook even in het zwembad. We hebben lekker in de Cactus gegeten en daarna is het tijd om de koffer inpakken voor het volgende deel van onze trip! Tot gauw!!!!

Veel liefs, Jamo

Wil

Nou tot nu toe is het al een prachtige reis.
Goeie reis naar New Zeeland en hopelijk horen we weer gauw van jullie.
veel liefs, Wil xxx

Jamo

Dank je wel Wil!!! :D

Gerard

Hartstikke leuk zo die dagelijkse update. We beleven ons verblijf op Langkawi ook weer opnieuw. En nu goed uitgerust het tweede deel van de monstervlucht. Succes! En denk erom, geen apen of buffels meenemen want die komen NZ niet in. Voor Jan maken ze vast een uitzondering hahahaha....!

Erna

Nou een geweldige reis tot nu toe. Nu nog heel Nieuw Zeeland door met die Camper! :)) Hopelijk is het daar niet al te koud. Een hele goeie reis en we horen het wel als jullie daar zijn :0)
XXX Erna.

Syl

He oudertjes

Spannend hoor! Nou echt bijna Nieuw-Zeeland.. Moeder, ik heb slecht nieuws en goed nieuws. Pereiro sio is gevallen en naar huis... maar, Schleck heeft het geel en die zit ook in onze pool (: Vind je vast heel belangrijk om te weten -(: En pappie, de visjes zwommen vrolijk in rondjes!

Jamo

Ha zoon, fijn dat je me bij mijn koosnaampje noemt ha ha. Natuuuurlijk is de tourpool het eerste dat je vermelden moet, heel goed!!!!! Voor outsiders: Syl heeft zijn tourpool per ongeluk in MIJN hyves gemaakt ;) dus als IK online ben daar, is Syl het eigenlijk, lol. Dus met de visjes op school gaat het ook goed, is het inbraakalarm nog afgegaan??? ;))) veel liefs van paps en mams en doe ook de groetjes aan je altijd-stille broer :D