Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Lulverhaal 04

Hallo allo lieve luitjes,,

Allereerst willen we jullie bedanken voor het mee beleven en de heerlijke reacties!! Het is voor ons heel fijn om berichtjes van jullie te krijgen. Gisteren waren we best wat moe (vooral die bolle) en zijn we op wat vreemde tijden gaan slapen en ook voor ons op de raarste tijden wakker geweest en telkens weer even kijken of er nieuwe reacties zijn (leuk hoor)

Laughing
Laughing

Dit had tot gevolg dat we vanmorgen wat laat wakker werden en ik al een tijdje het gevoel kreeg dat het al lang hard regende, dus om half elf opgekrabbeld en eens naar buiten gekeken (zie video) dat was zeker een behoorlijk buitje, de hele tent stond onder water en het kwam nog steeds met bakken omlaag.

Video bijna verzopen

Daarom niet getreurd maar wel omdat het ontbijt al voorbij was. Toch naar onze auto gerend en naar ‘onderwater wereld’ gereden, lekker gebruncht waarna we de aquaria en dergelijke hebben aanschouwd.(zie foto’s)
Toen we weg gingen wilde Niekie wel rijden, na een korte poging rechts heeft ze toch voor de linkerkant van de weg gekozen en zijn we een eindje de binnenlanden van dit eiland in gereden waar ook bij haar elke bocht iets met de ruitenwissers te doen had.

Jan hoefde geen zwemvest aan want die heeft zelf al zwembandjes!!!!!!

Wink

Na een ontspannen rit kwamen we bij de mangrove bossen alwaar we tijdens een twee uur durende boottocht allerlei prachtige dingen gezien hebben zoals, zeearenden, vleermuizen in prachtige grotten, vissen in een drijvende visfarm, een grote zwemmende leguaan en keihard scheurende boten waardoor we flink op de golven kwamen (Mo ook weer blij).
Langs de weg terug kwamen we een groepje waterbuffels tegen die geheel los een eigen leven leiden, maar nog wel de stukken touw waar ze eens mee vast stonden om hun nek hadden, ze hadden ook verschillende kalveren en dat was leuk om te zien. (zie video)

Video waterbuffels onderweg

Toen een mooie eettent opgezocht waar ze ook grill hadden (je wilt wat na drie dagen vis en garnalen) het was er niet druk daardoor kwam het waarschijnlijk dat de mannetjes ons wat overdreven veel aandacht schonken (vooral Monique). Het eten was er trouwens om te smullen!

Tot morgen en slaap ze JaMo

Reacties

Reacties

Wil

Jullie hebben zo te lezen weer een hele leuke dag gehad. Jeee het kan inderdaad wel "plenzen" he.....ik zal DAT woord niet meer zeggen LOL.
Jan ....ik moet wel zeggen dat Mo zich wel in moet houden hoor.....Bolle....Zwembandjes.....hehe ;-) ze durft wel.
Ik krijg trouwens de laatste foto's niet gedownload en ook Video waterbuffels onderweg doet het niet?? of ligt het aan mijn compy??

Ik ben ook blij dat er wat meer mensen reageren want ik kreeg echt het gevoel dat ik jullie aan het spammen was ;-).

Het weer is hier trouwens ook nog steeds pet en vooral KOUD.

Jamo

Lieve Wil, blijf ons ajb SPAMMEN want wij genieten er van!!!! Leuke kwis voor jullie wellicht; WIE schrijft WAT?!!! ha ha. De video waterbuffels was nog niet geupload..sorry lol niet jouw compy's fout dus ;) veel liefs XXXXX Jamo

Wil

Okay Jamo ik zal blijven spammen...vindt het zelf ook geweldig om het allemaal zo te lezen en te zien EN ik heb vakantie :).

Uhhhhhh wie heeft wat geschreven.....ik vermoed NU dat Jan DIT stuk zelf heeft geschreven...sorry Mo dat ik jouw gelijk verdacht.
Heb de video nu gezien en commentaar gegeven.
Veeel liefs terug XXX Wil

Moos

Zo even thuis en jullie lul verhalen gelezen. Vind het geweldig dat dat zo maar kan jullie aan de andere kant van de wereld en wij hier gewoon mee lezen/leven. Kus!

Mo

Ha ha geeft niet hoor Wil, kan jij ook niet ruiken... ;-) Geniet ze van je vakantie, en jij ook Moos! Het is ongelofelijk, de techniek staat voor niets :) Ik ben benieuwd hoe het zal gaan op de campings van NZ!

Naastebuur

maandag 21 juli 2008
Hallo di JaMo! Heerlijk om jullie verslagen te lezen en te bekijken. Wat het weer betreft, leven ik met jullie mee. Ook hier worden we op verlate maartse buien door getrakteerd. Niet erg veel nieuws van de Kop: Syl heeft vandaag een vrije dag; Guido reed vanmorgen voor dag en dauw met de Subaby de straat uit; de overbuurman gaat vandaag proefslapen in Tergooi Zuid naar aanleiding van zijn gesnurk en de overbuurvrouw verheugt zich op een nachtje alleen. Jullie een fijne dag gewenst. Ik kijk uit naar dag 05. Nb

Jamo

Hallo Nb, wat leuk om van je te horen! :D Het klinkt allemaal okay op de HLweg al is de logeerpartij van Ob niet helemaal alledaags. Niet teveel geluidsoverlast van wilde feesten naast jullie, of blijft het bij gezellige gitaarmuziek? ;) Groetjes aan iedereen! veel liefs, Jamo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!