Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Dag 03

Allo luitjes!!

Vandaag een karretje gehuurd en lekker rond gereden. De scootertjes leken bij nader inzien toch niet zo’n strak plan, misschien is een auto toch iets veiliger voor ons en tja met het weer weet je het hier ook niet...

Wink
Er zijn op Langkawi niet zoveel wegen, maar wij krijgen het toch voor elkaar om meerdere malen verkeerd te rijden; sommige mensen verdwalen overal zo blijkt!! Leuk daarvan is, dat we aapjes langs de weg tegenkomen, en die waren we anders toch maar mooi misgelopen!!!!!
Laughing

Bij de kabelbaan is het stervensdruk met hordes Japanners. Jammer, misschien is het maandag beter te doen, dus we zullen dan een nieuwe poging wagen. Hier zelf rijden is trouwens ‘in theorie’ goed te doen. Ware het niet dat iedereen zomaar oversteekt, er soms enorme kuilen in de weg zitten, en je links moet rijden...wat Jan één keertje vergeet; wat een mooie score is!!

Surprised
En eindelijk hadden we mooi en droog weer, maar bij elke bocht zet Jan weeeeer de ruitenwisser aan!!

Prettig weekend allemaal en hopelijk goed weer (dat gezemel houwen we er nog ff in
Tongue out
). Hier wisselt het, van zonnig op de heenweg tot tropische regenbuien op de terugweg (phew geen scootertjes gehuurd!!!)

Groetjes!!! xx Jamo

mascha

is t makkelijk internetten daarzo?

Gerard en Joyce

Wat ontzettend leuk om zo met jullie mee te lezen.
Geniet ervan!!!!!

Jamo

Met één of twee puntjes bereik wifi gaat het heel aardig! heb je de foto met de eenden er op al gezien??? :D Zo genieten we van elkaars reisverslagen!!!!

Erna

Goed idee van jullie om toch maar een auto te nemen in plaats van een scootertje. Wanneer is de tocht naar Nieuw Zeeland? Of blijven jullie hier nog een tijdje?

ja

nog drie nacfen Erna en twee en een halve dag, dan gaan we weer een heel eind vliegen

ja

welterusten allemaal morgen kijken we weer, het is hier 12 uur s'nachts dus airco uit en lekker slapen

Wil

Wij gaan zo naar bed en dan zijn jullie op :).
Ziet er prachtig uit zeg en leuk die aapjes. Jammer van de kabelbaan maar hopelijk lukt het maandag. Ik ben ook wel benieuwd of we nog zoveel mee kunnen genieten als jullie straks met de camper rijden.....ik HOOP van wel hoor .