Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Dag 02

Allo Allo!!

Hoe gaat ie daar zo?!

Laughing

Even samen van het ochtendgloren genieten op het balkon; Mo geeft de schuifdeur een zwaai en die valt in het slot...HELLUP iemand die ons kan bevrijden?? Niemand in de tuin of op andere balkons, dus Jan gaat proberen of ie voor Hulk kan spelen en morrelt flink aan deur. Ik weet niet wat voor duister beroep hij heeft gehad in een vorig leven

Wink
maar warempel ineens schiet het slot open.........PHEW!!!!

Om 9 uur worden we opgehaald voor een gratis tour over het eiland. Veel zon en veel hitte, mooie rit, bus in bus uit naar shops ‘You from Holland? Kijken, kijken niet kopen...’ We zitten voorin, vlak bij de gids. Hij vertelt een legende over een vrouw die gezorgd heeft voor een vloek over het eiland van 7 generaties (nu gelukkig voorbij

Wink
) Zij werd ter dood veroordeeld nadat zij zich te enthousiast had opgesteld tegenover een ZANGER.... Jan zei ‘zie je nou hoe gevaarlijk dat is?!!!!!’ Dus bij deze meiden: be careful!!!!
Tongue out

Videootje: NAT maar wat geeft dat ;-)

’s Middags weer bakken regen dus doen we nog maar even een lekker dutje

Laughing
De gids blijkt een duizendpoot, hij werkt ’s avonds in het restaurant tegenover ons hotel (heet Cactus waarom geeeeeeen idee want het hangt vol met vlaggen van voetbalclubs
Cool
maar okay eerlijk is eerlijk er staat 1 cactus voor de deur), en we besluiten daar een happie te gaan eten. Hartstikke leuke tent en hij loopt de tafel bij ons plat met attente vragen en suggesties (NOT spicy?!!!
Surprised
de vlammen vliegen Jan z'n oren uit) Wij hebben een goeie fooi gegeven na de busrit, die is hij niet vergeten!!!!
Laughing

Na het eten nog even in het donker naar het strand, Mo wil persé met de voeten het warme water in, trekt zich niks aan van Jan zijn bemoedigende woorden over krabjes die aan d’r tenen gaan knabbelen....tenslotte heb je daar tien van, toch?!!!!

Cool

veel liefs Jamo xxxxxxxx

Wil

Ohhh geweldig, ik zit hier helemaal in een deuk jullie verslag te lezen :))) . Heel handig zo'n man als Jan dat hij sloten open kan krijgen anders had je mischien een tijdje daar gezeten.
En natuur was Marcel het HELEMAAL eens over de Zanger, al ben ik meer voor een guitarist hehe..goeie smoes he ;) . En heb je alle 10 je teentjes nog Mo ?.

Ik geniet mee van jullie vakantie, heerlijk ga vooral zo door.

Het weer is hier nog steeds pet, het heeft zowat de hele dag geregent EN het is maar 18 graden......bbbrrrrrrrr. Dus jullie zitten daar goed.

Dikke kus vanuit Oosterhout.

Blijft ZEER gevaarlijk want die zanger was OOK gitarist!!!!! ;) :D

ja van jamo

heeeee Silyyy
waar blijven jouw opmerkingen nauw??????
of ben je te druk om feesten te organiseren????

grapje ;o)

Erna

Geweldig zo'n reisblog :0) Jullie hebben het prima naar jullie zin zo te horen/zien! Jammer van het Wette weer. Het is dus niet veel anders als Schotland hihihihi.
Geniet ze met z'n tweetjes.
Liefs Erna

Mascha

Klinkt nat maar heerlijk! Geniet ervan....... en regen in Maleisie lijkt me heel anders dan Schotse of Hollandse regen...... héél anders... ;-).

Mascha

oh btw geen eenden in de regen?

ja

geen eenden gezien wel geproefd!!!

ja

en malesya regen is veel warmer dan de schotse en hier is de muziek van veel betere kwaliteit;;;;;o)

Syllie

Ow zo komen jullie aan het geld voor deze reis, inbreken :)-
Goed te horen dat jullie der van genieten! Ik geniet ook, van de rust... nou, misschien mis ik jullie een heel klein beetje ;) Ja, ik heb het altijd al gezegd, Schotse en Maleisische zangers; Gevaarlijk!!

Nou, doeiii

Jamo

Lieve Syl, wij missen jou (jullie) ook, maar we slaan ons er door heen! ;-) Pas je goed op het huis en geniet van je vrije weekend na een volle week sloven!!!!

dikke kus Jamo

Lynn

Mooi om uw foto's te zien - vooral met de vlag van Liverpool. De hoop u heeft een PRACHTIGE vakantie! Lynn
(hope that translation is good!! ;o))

Coby en Rob

Wij zijn erg nieuwsgierig naar wat jullie op het balkon doen?
Buiten dat de deur in het slot viel!
De scene is zo donker, mogen we niet alles zien!!!!!!

mascha

heb jullie fotoruimte kado gegeven...... graag straks een hoop mooie bergvues (liefst van toppen van bergen eigenhandig beklommen), eenden (niet op t bord) ehm mooie mannen? ehm .....nou verdere verzoekjes later dan... ;-) Liefs, Mascha.

Jamo

Zeg Robbie, solliciteer je nu ook al om burgervader van Langkawi te worden?!!!! hihi Speciaal voor jou, Mascha zullen wij deze fotoruimte benutten voor al het bovenstaande...tenzij te vermoeiend!!! ;-)

What a GREAT surprise to see you here too Lynn!! And in DUTCH!! :D