Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Dag 01

Het is zo ver !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laughing
Cool

Vandaag vroeg uit de veren en op naar Langkawi.

Lopen met koffers in Hilversum is al een belevenis, dan op Schiphol de eerste schrik voor dat bolle mannetje er staat een KLM vliegtuig aan de slurf ##**^^$$

Yell
dat zal toch niet he!!!!! Maar de sadisten halen hem net voor de tijd weg en er komt toch een Malesya Airlines plain. Toen vliegen en Jan maar kijken op z’n horloge wat steeds op de juiste tijd zou moeten springen, maar niks gebeurd !!.
Surprised

Op Kuala Lumpur is het 5.30 uur ‘s morgens en we zijn dan al 22 uur aan het reizen, maar hebben er weinig last van, we zien het hier bij het genot van een goede bak koffie van Starbucks (waar Monique zich meteen bij thuis voelde) licht worden en gaan op zoek naar de gate voor ons vliegtuig naar Langkawi; na wat heen en weer geloop komen we er achter dat we met de onbestuurde metro moeten en dat is best spannend. Daar in een zelfde vliegtuig gestapt (maar dan veel heter gewassen) en met een klein zonnetje op weg naar het bounty eilandje.

We zagen het al toen we gingen landen, een en al wolk en met uitstappen allemaal mannetjes in regenpakken die paraplu’s uitdelen.

Bij het hotel regende het nog pijpenstelen, we moesten een klein uurtje wachten en kregen daarvoor een drankje aangeboden, waarbij iedereen alsmaar goede morgen riep en wij wilden SLAPEN!!!!!!!

Tongue out

Eerst lekker geslapen en toen was er toch even zon (zie Niekie op balkon)

Even wandelen, maar toen we de lucht bekeken snel een restaurant opgezocht want.....ja je raad het al.

Nu op de kamer is het lekker koel en droog, buiten niet..het STORT en is ook gaan stormen!!!!

Weltrusten

Xxxxxxxxxxxxxx

jamo

Cool

Wil

jeee wat een reis zeg al 22 uur onderweg, gelukkig dat jullie er helemaal geen moeite mee hebben. Over het weer......je had net zo goed naar Schotland kunnen gaan, is nog dichterbij ook haha. Nee grapje hoor, waar je nu zit kan je natuurlijk helemaal niet vergelijk, het lijkt me prachtig daar en hopelijk als jullie wakker worden dan is het weer helemaal opgeknapt. Ik hoop dat je sweet dreams hebt, kijk uit naar de volgende verslag en foto's. Ohh by the way Mo wat zie je er goed uit, je bent volgens mijn nog meer afgevallen, wat goed van je. Liefs Wil en Marcel (ja die leest ook mee :-).

Meta

Monique, je ziet er inderdaad goed uit! Nu paps nog aan het afvallen! hahahaa
Ik ben zwaar jaloers.. maar goed. Volgende week naar duitsland en dan zal het weer hetzelfde zijn denk ik..
Wil en de anderen: gezellig dat we zo weer mee kunnen doen en elkaar op de hoogte kunnen houden.
Het weerbericht in eindhoven is op dit moment ook regen, dus wat mij betreft regent het over de gehele aardbol! groetjes, Meta

Jamo

In Schotland hebben wij altijd zon!!!! ;) In Duitsland is het trouwens ook mooi, veel plezier! :D

Guido

Aaaah, arme jullie. Is het een troost om te horen dat het hier ook regent? :D Volgende week wordt het beter. Hier athans, hoop bij jullie ook..
Klinkt verder goed en ziete r ook niet onaardig uit op de foto's. Als je toch moet kiezen waar je in de regen zit... ik ben jaloers ;)

Groetjes, veel plezier!

Guido

Monique

Ach geniet van het Land en de mooie omgeving!