Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Auckland

Ons hotel

Reacties

Reacties

Wil

Nou nou doe maar duur :)), heerlijk he.

Erna

Meen je dat nou... geen campings daar! En wat zeiden ze bij de balie.... hier uw kamer sleutel u heeft nummer 3214 op de 10e verdieping en de lift is stuk ;))

Jamo

Zonder camper is het wat moeilijk camperen Erna :))

Jamo

Hahahaha en Jan maar sjouwen ;))))

Erna

Ja ik had de link van het reisverhaal nog niet gehad dus ik meteen naar de filmpjes en de foto's...maar wat is KL gaan jullie nog een ander land een paar dagen onveilig maken ;))

Erna

Daar zijn mannen toch voor...jan zit toch niet naast je nu he ;))

Jamo

KL is kuala Lumpur daar gaan we nog ee paar dagen bivakeren en de stad onveilig maken, die Maleisiers rillen nu al;-)))

Erna

Weer wat warmer weer dan dat lijkt me wel weer lekker, kan die muts af hihihi

Erna

Hoe laat is het nu bij jullie... dit lijkt nu wel een soort vertraagde msn ;))

Ja Mo

Ja grappig he als je tegelijk achter de pc blijkt te zitten :) In NZ waren we 10 uur vooruit op Holland, nu hier in KL 6 uur. Hoogste tijd voor mij om te gaan slapen (Jan snurkt al lekker, dus eerst maar mijn iPodje aan ;-))

Erna

Nou dat lijkt me een goed idee die ipod ;0) Ik ga nog even een pudding bakje eten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!