Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Mei vakantie dubbelop!

De meivakantie goed benut!

Laughing

Het was jaren geleden dat ik in de voorjaarsvakantie een HEEL blok nachtdiensten vrij had. Lieve nachtcollega's zeiden dat ik dat gewoon eens moest doen, en het was echt heeeerlijk! Jan had ook een poos vrij dus we konden eerst samen lekker op pad. Natuurlijk even naar Voorst, onze favoriete boerderijcamping. Aan de koffie met Wim en Cobie en meteen even wat perikelen over hun website doorgenomen (campingdeadelaar.nl) De camping is trouwens echt een aanrader; heel erg mooi, altijd gezellig en er is veel te doen in de omgeving. Cobie doet ook kinderpartijtjes, dus als je zoiets zoekt kijk even op de site!!! Toen Duitsland in, we wilden naar Betsy maar die was jammer genoeg niet thuis. Dus niet naar het zuiden maar naar het oosten gereden, ook weer leuk na jaren. Wat een verschil met toen, de wegen zijn er nu prima! Heerlijk relaxed met het busje rondgetuft en ons tussendoor vermaakt met tussenstops bij bouwmarkten (Jan kan het niet laten ook al is hij vrij) en leuke steden en winkeltjes. Op de terug weg gezellig uit eten met Robert en Meta (die net jarig was geweest) en toen weer retour naar Hilversum om Sylvester zijn rust te gaan verstoren!

Eén dagje zat er tussen en ik ging weer op pad! Samen met Ina naar Schotland, zij was er nog nooit geweest dus we hebben gelopen en gelopen om maar zoveel mogelijk te zien! Het was er weer heerlijk, ik voel me er altijd meteen 'thuis'. We hadden een huurauto, een knalblauwe Ford Focus (wel wat anders dan ons oude busje!!!) dus we konden lekker overal naar toe rijden en dat hebben we dan ook gedaan, van 's morgens vroeg tot laat in de avond (want ja 's avonds naar DE MUSICAL) waren we in de weer. En Ina zei dan ook, het is leuk om met jou op stap te zijn maar wel HEEL vermoeiend!!!

Wink
Surprised