Allo Allo hier JaMo!! Deze site staat bol van de reislol ;)

Terug thuis

Weer thuis,

We hebben Egypte weer veilig verlaten en daarvoor moet je je wel een keer of acht laten controleren door police en douane, je aan alle kanten laten suf lullen door allerlei breed glimlachende verkopers en andere louche handelaartjes en je veel te veel laten betalen voor een hapje en een drankje (je kan toch nergens anders heen).
Zelfs in het vliegtuig (transavia.com) wordt je financieel uitgekleed voor een cup of soup en een sandwich (er is verder niks!!!)
Maar genoeg gemopperd, we hebben een goede reis gehad en nog vreselijk moeten lachen om de dwaze piloot en de bijdehante tante van een stewardess, om 03.00 uur waren we weer thuis en na een lekker wijntje zijn we (ook weer heerlijk) in ons eigen bedje gaan slapen !!!!!!!!

Iedereen hartstikke bedankt voor alle leuke en minder leuke (Paull :o}) reacties we hebben weer genoten van onze reissite en alle perikelen daar omheen, we zeggen tot een volgen evenement of reisje (zal niet zo lang duren) dus tot dan en de prut